top of page

Z ÚPLNÉHO ZAČÁTEČNÍKA SKVĚLÝ MOTORKÁŘ

Na videích a fotografiích níže můžete shlédnout ve zkratce proces výuky jednoho z našich zákazníků Martina, který na začátku našeho
prémiového programu "MOTO EXKLUZIV", tj. 30-hodinové PŘÍPRAVKY PŘED AUTOŠKOLOU + Autoškola, na motorce seděl poprvé v životě
a jehož přáním bylo nejen získat řidičský průkaz, ale hlavně se naučit motorku ovládat technicky perfektně, tudíž bezpečně.
Výsledek posuďte sami.
Za naší poctivou prací hovoří konkrétní činy, kdy jsme za 13 let naší činnosti zdokonalili přes 10.000 motorkářů a motorkářek z celé ČR a SR. A tyto zkušenosti s radostí předáme i vám.


Motorka není "věc", jejíž správné ovládání se dá okoukat nebo tzv. vyjezdit.
Motorka je mimořádně nebezpečný dopravní prostředek, který je potřeba umět dokonale ovládat a odborně s ním zacházet.
Jinak se pro vás stane každá krizová situace (štěrk/mokro v zatáčce, špatně odhadnutá rychlost v zatáčce, krizové brzdění, vyhnutí se překážce....) nebezpečnou, protože nezareagujete správně.

Motorku se má používat s radostí a úsměvem. Moc rádi vás k tomuto cíli dovedeme!
Váš tým Autoškoly PRO NÁROČNÉ Akademie

 

IMG_2622.JPEG
  1. hod. MOTO EXKLUZIV - seznámení s motorkou   
 2.-3. hod MOTO EXKLUZIV - první rozjezdy, samostatná jízda, ovládání spojky, plynu, brzd  
 4.-6. hod MOTO EXKLUZIV - správný posez, technika ovládání moto v pomalé rychlosti  
  7.-10. hod MOTO EXKLUZIV - přechod na velký motocykl, základy ovládání  
 11.-13. hod MOTO EXKLUZIV - pokročilejší techniky ovládání, zákl. kuželové tratě  
 14.-18. hod MOTO EXKLUZIV - zahájení výuky cviků k závěrečným zkouškám v AŠ, dril precizní techniky jezdce, připravenost k rychlejším technikám na letištích  
  19.-22. hod MOTO EXKLUZIV - výuka rychlých cviků, techniky zatáčení, krizové manévry  
  23.-25. hod MOTO EXKLUZIV - celkové uvolnění na motorce, jistota...   
    23.-25. hod MOTO EXKLUZIV - ...již hotový řidičský průkaz a na jaře pokračování...   
A Martinovo veřejné zhodnocení naší práce na Google

" Měl jsem to štěstí, že jsem se na motorce začal učit jezdit od nuly v "Bezpečně na motorce."
Nevím, co bych měl vyzvednout více - přístup, náplň kurzu neb
o to, co jsem si z toho odnesl a co budu dělat jinak než velká většina našich motorkářů? Fakt se mi těžko vybírá, co pochválit více.
Tak to vezmu jedno po druhém: učil jsem se od Romana - jeho učitelské a mentorské schopnosti předčí většinu profesionálních školitelů. Lidský přístup, plný empatie a porozumění dělá vše mnohem snazší.
Věci, které jsem se učil, nejsou snadné - a člověk by se lehce považoval za nemehlo (když to furt nejde a nejde), ale ne tak
s Romanem. Na lekcích na mě měl dost času, aby mohl poradit "čím to je, že to ještě nedělám úplně dobře" a díky tomu jsem
mohl techniky zvládat lépe a lépe.
Přístup je na jedničku s hvězdičkou - fakt si to užijete, cítíte se dobře a pohodlně - a ty věci se naučíte.

Náplň - to, co "Bezpečně na motorce" učí - jsou věci, které jsem nikde neslyšel. A přitom dávají takový smysl! Naučíte s
e pracovat s geometrií, rozložení váhy, budujete si reflexy pro co možná nejbezpečnější průjezd zatáčkou (i v rychlosti), techniky na odtlačování, vyhýbání atd. A když jsem se začal dívat kolem - tak to neslyšela asi ani většina lidí, kteří brázdí české silnice.

Za ty jízdy, co jsem s Romanem absolvoval, jsem viděl dost "starých motorkářských vlků", co se od Romana učili - a dle jejich slov to rozhodně stálo za to. Takže "BNM" není jen o začátečnících, jako jsem byl já, ale i o dlouholetých jezdcích. Jen já se na rozdíl
od nich nepotřebuji odnaučovat blbé návyky :-) Jsem za ten vklad, co do mne Roman vložil, moc vděčný.

Za mne byl kurz s "Bezpečně na motorce" jedna z nejlepších věcí, co jsem kdy udělal.
Kdybych měl použít metaforu - za každou investovanou Korunu jsem dostal zpátky gram zlata.
Takže - pokud váháte, jestli se BNM vyplatí - tak já za sebe můžu říct - "víc než to." 
 "
bottom of page